1 Sūdzība
1.1. Klientiem, kuri vēlas iesniegt sūdzību par pasūtīto preču defektiem, jāsazinās ar VortexVR, izmantojot klientu apkalpošanas dienestu, rakstot e-pastu uz support@vortexvr.lv trīs gadu laikā, bet vienmēr pēc iespējas ātrāk pēc defekta atklāšanas.
1.2. Ja VortexVR ir konstatējis, ka precei ir defekts un defekts nav radies Klienta vainas dēļ, VortexVR uz sava rēķina novērš preces defektu vai aizstāj preci ar jaunu preci. Pamatotu sūdzību gadījumā VortexVR apmaksās atpakaļnosūtīšanas izdevumus.
Ja jūs nosūtāt savu produktu kādam no VortexVR.lv pakalpojumu partneriem vai ja VortexVR.lv pārsūta jūsu produktu pakalpojumu partnerim, pakalpojumu partneris var tieši sazināties ar jums kā klientu.
2 Garantija
2.1. Mūsu produktiem tiek piešķirtas garantijas, ko mums piedāvā ražotāji vai piegādātāji. Tas galvenokārt nozīmē remontu, ja jūsu izstrādājums sabojājas. Ja produktu nav iespējams salabot, tas tiks aizstāts ar līdzvērtīgu produktu. Kā klients jūs nevarat izmantot papildu produkta garantiju no VortexVR. Garantija tiek nodota iespējamam lietota produkta pircējam, un tas nozīmē, ka jūs, kas iegādājāties lietotu produktu, varat saņemt produkta remontu pie mums.
2.2. Ja jūs iepērkaties kā privātpersona un sākotnējais klients, jums ir tiesības iesniegt sūdzību par savu produktu 3 gadu laikā no tā saņemšanas dienas.
2.3. Tirgotājiem nav tiesību iesniegt pretenzijas pēc garantijas termiņa beigām.
2.4 Lai garantija būtu spēkā, sērijas numuram jābūt neskartam.
2.5. Atcerieties, ka bojājumi, kas radušies pārmērīga putekļu daudzuma dēļ datorā, anulē garantiju un tiesības uz pretenziju. Mēs iesakām neatstāt datoru uz grīdas, bet pakārt to zem galda. Lai pagarinātu datora kalpošanas laiku, dažas reizes gadā iztīriet to ar gaisa konservu.
E-pasts: support@vortexvr.lv