Lietošanas noteikumi
SASTĀVDAĻAS:
- VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
- ELEKTRONISKIE PAKALPOJUMI INTERNETA VEIKALĀ
- PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANAS NOSACĪJUMI
- PRODUKTA APMAKSAS METODES UN TERMIŅI.
- PRODUKTA PIEGĀDES UN SAVĀKŠANAS IZMAKSAS, VEIDU UN LAIKU.
- PRODUKTA SŪDZĪBA
- ĀRPUSTIESAS SŪDZĪBU UN PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS UN NOTEIKUMI PAR PIEKĻUVI ŠĪM PROCEDŪRĀM.
- ATTEIKUMA TIESĪBAS
- NOTEIKUMI PAR TIRGOTĀJIEM
- PRODUKTU ATSAUKSMES
- ELEKTRISKO UN ELEKTRONISKO IEKĀRTU ATKRITUMU APSTRĀDE
- NOBEIGUMA NOTEIKUMI
- ATTEIKUMA VEIDLAPAS PARAUGS
Šos interneta veikala noteikumus ir sagatavojuši Prokonsumencki.pl juristi. Interneta veikals www.vortexvr.lv rūpējas par patērētāju tiesībām. Patērētājs nevar atteikties no tiesībām, kas viņam piešķirtas saskaņā ar Patērētāju tiesību likumu. Līguma noteikumi, kas patērētājam ir mazāk labvēlīgi nekā Patērētāju tiesību likuma noteikumi, ir spēkā neesoši, un to vietā tiek piemēroti Patērētāju tiesību likuma noteikumi. Tāpēc šo Noteikumu un nosacījumu noteikumi nav paredzēti, lai izslēgtu vai ierobežotu jebkādas patērētāja tiesības, kas viņam pienākas saskaņā ar imperatīvajiem likuma noteikumiem, un jebkuras iespējamās šaubas ir jāinterpretē par labu patērētājam. Jebkuras iespējamas pretrunas gadījumā starp šo Noteikumu un nosacījumu noteikumiem un iepriekšminētajiem noteikumiem, šie noteikumi ir noteicošie un tiek piemēroti.
1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
1.1. Interneta veikalu, kas pieejams interneta adresē www.vortexvr.lv, pārvalda PRZEMYSŁAW WARDZYŃSKI, kas veic uzņēmējdarbību ar nosaukumu VORTEX CONSULTING PRZEMYSŁAW DANIEL WARDZYŃSKI, kas reģistrēts Polijas Republikas Uzņēmējdarbības un informācijas centrālajā reģistrā, kuru uztur par ekonomiku atbildīgais ministrs, un kura adrese un piegādes adrese ir: Ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšava, NIP 5262261767, REGON 386084236, e-pasta adrese: support@vortexvr.lv, tālruņa nr: (+48) 516 530 153.
1.2. Šie Noteikumi un nosacījumi attiecas gan uz patērētājiem, gan uzņēmumiem, kas izmanto Interneta veikalu, ja vien konkrētā Noteikumu un nosacījumu noteikumā nav norādīts citādi.
1.3. Personas datu, kas tiek apstrādāti Interneta veikalā saistībā ar šo Noteikumu un nosacījumu noteikumu īstenošanu, pārzinis ir Pārdevējs. Personas dati tiek apstrādāti nolūkos, periodā un pamatojoties uz pamatojumu un principiem, kas norādīti interneta veikala tīmekļa vietnē publicētajā privātuma politikā. Privātuma politikā, pirmkārt, ir ietverti principi, kas attiecas uz Pārziņa veikto personas datu apstrādi Interneta veikalā, tostarp personas datu apstrādes pamatojums, nolūki un ilgums un datu subjektu tiesības, kā arī informācija par sīkdatņu un analītisko rīku izmantošanu Interneta veikalā. Interneta veikala izmantošana, tostarp pirkumu veikšana, ir brīvprātīga. Tāpat arī ar to saistītā personas datu sniegšana, ko Klients vai Pasūtītājs veic, izmantojot Interneta veikalu, ir brīvprātīga, ievērojot privātuma politikā norādītos izņēmumus (līguma noslēgšana un Pārdevēja likumā noteiktie pienākumi).
1.4. Definīcijas:
-
DARBA DIENA - viena diena no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas.
-
REĢISTRĀCIJAS FORMA - veidlapa, kas pieejama Interneta veikalā un kas ļauj izveidot Kontu.
-
PASŪTĪJUMA FORMA - Elektroniskais pakalpojums, interaktīva veidlapa, kas pieejama Interneta veikalā un kas ļauj Pasūtītājam veikt Pasūtījumu, jo īpaši pievienojot Preces elektroniskajam grozam un norādot Pirkuma līguma noteikumus, tostarp piegādes un apmaksas veidu.
-
PIRCĒJS - (1) fiziska persona ar pilnu tiesībspēju un rīcībspēju un rīcībspēju, bet vispārēji piemērojamos tiesību aktos noteiktajos gadījumos arī fiziska persona ar ierobežotu tiesībspēju un rīcībspēju; (2) juridiska persona; vai (3) organizatoriska vienība bez juridiskās personas statusa, kurai tiesībspēju un rīcībspēju piešķir likums, - kas ir noslēgusi vai plāno noslēgt Pirkuma līgumu ar Pārdevēju.
-
CIVILKODEKS - 1964. gada 23. aprīļa Civilkodeksa likums (Journal of Laws 1964, Nr. 16, 93. punkts ar grozījumiem).
-
KONTS - Elektroniskais pakalpojums, resursu kopums Pakalpojumu sniedzēja IKT sistēmā, kas apzīmēts ar Klienta norādītu individuālu vārdu (lietotājvārdu) un paroli, kurā tiek glabāti Klienta sniegtie dati un informācija par viņa veiktajiem Pasūtījumiem Interneta veikalā.
-
NEWSLETTER - Elektroniskais pakalpojums, elektroniskās izplatīšanas pakalpojums, ko Pakalpojumu sniedzējs sniedz, izmantojot e-pastu, un kas ļauj visiem Pakalpojumu saņēmējiem, kuri to izmanto, automātiski saņemt no Pakalpojumu sniedzēja secīgu biļetena numuru ciklisku saturu ar informāciju par Produktiem, jaunumiem un akcijām Interneta veikalā.
-
PRODUKTS - Interneta veikalā pieejama kustama prece (tostarp kustama prece ar digitāliem elementiem, t.i., kas satur digitālo saturu vai digitālo pakalpojumu vai ir ar tiem savienota tā, ka digitālā satura vai pakalpojuma neesamība kavētu tās pienācīgu darbību), kas ir Pirkuma līguma starp Pircēju un Pārdevēju priekšmets.
-
NOTEIKUMI - šie Interneta veikala noteikumi.
-
INTERNETA TIRDZNIECĪBA - Pakalpojumu sniedzēja interneta veikals, kas pieejams šādā interneta adresē: vortexvr.lv.
-
PĀRDEVĒJS; PAKALPOJUMU SNIEDZĒTĀJS - PRZEMYSŁAW WARDZYŃSKI, kas veic uzņēmējdarbību ar nosaukumu VORTEX CONSULTING PRZEMYSŁAW DANIEL WARDZYŃSKI, kas reģistrēts Polijas Republikas Uzņēmējdarbības un informācijas centrālajā reģistrā, kuru uztur ekonomikas ministrs, un kura juridiskā adrese: uzņēmējdarbības vietas adrese un pakalpojumu sniegšanas adrese: Ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšava, NIP 5262261767, REGON 386084236, e-pasta adrese: support@vortexvr.lv, tālruņa nr: (+48) 516 530 153.
-
PĀRDOŠANAS LĪGUMS - Preces pirkuma līgums, kas noslēgts vai noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, izmantojot Interneta veikalu.
-
ELEKTRONISKS PAKALPOJUMS - pakalpojums, ko Pakalpojumu sniedzējs sniedz Klientam elektroniski, izmantojot Interneta veikalu.
-
LIETOTĀJS - (1) fiziska persona ar pilnu tiesībspēju un rīcībspēju un rīcībspēju, bet vispārēji piemērojamos tiesību aktos paredzētajos gadījumos arī fiziska persona ar ierobežotu tiesībspēju un rīcībspēju; (2) juridiska persona; vai (3) organizatoriska vienība bez juridiskās personas statusa, kurai tiesībspēja un rīcībspēja ir piešķirta ar likumu, kas izmanto vai plāno izmantot Elektronisko pakalpojumu.
-
PATĒRĒTĀJU PRĀTĪJUMU APSTRĀDE - 2014. gada 30. maija Likums par patērētāju tiesībām (Journal of Laws 2014, 827. punkts ar grozījumiem).
- PASŪTĪJUMS - Pircēja gribas deklarācija, kas iesniegta, izmantojot Pasūtījuma veidlapu, un kuras mērķis ir tieši noslēgt Preces pirkuma līgumu ar Pārdevēju.
2. ELEKTRONISKIE PAKALPOJUMI INTERNETA VEIKALĀ
2.1. Interneta veikalā ir pieejami šādi elektroniskie pakalpojumi: Konts, pasūtījuma veidlapa un biļetens.
-
Konts - Konta izmantošana ir iespējama pēc tam, kad Klients veic divus secīgus soļus - (1) aizpilda reģistrācijas veidlapu, (2) noklikšķina uz lauciņa "Reģistrēties". Reģistrācijas veidlapā Pakalpojuma saņēmējam ir jānorāda šādi Pakalpojuma saņēmēja dati: vārds un uzvārds, e-pasta adrese un parole. Kontu var izveidot arī, atzīmējot attiecīgo izvēles rūtiņu, veicot Pasūtījumu - Konts tiek izveidots, tiklīdz tiek veikts Pasūtījums.
-
Elektroniskā konta pakalpojums tiek sniegts bez maksas uz nenoteiktu laiku. Klientam ir iespēja jebkurā laikā, nenorādot iemeslu, dzēst Kontu (atteikties no Konta), nosūtot attiecīgu pieprasījumu Pakalpojumu sniedzējam, jo īpaši pa e-pastu: support@vortexvr.lv vai rakstiski uz adresi: Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšava.
-
-
Pasūtījuma veidlapa - Pasūtījuma veidlapas izmantošana sākas, kad Klients pievieno pirmo Produktu elektroniskajā iepirkumu grozā Interneta veikalā. Pasūtījums tiek veikts, kad Klients veic kopumā divus secīgus soļus - (1) aizpilda Pasūtījuma veidlapu un (2) pēc Pasūtījuma veidlapas aizpildīšanas Interneta veikala tīmekļa vietnē noklikšķina uz lodziņa "Apstiprināt pirkumu". - Līdz šim brīdim ir iespējams patstāvīgi mainīt ievadītos datus (šim nolūkam lūdzam sekot līdzi izvietotajiem paziņojumiem un informācijai, kas pieejama Interneta veikala tīmekļa vietnē). Pasūtījuma veidlapā Klientam ir jānorāda šādi dati par Klientu: vārds un uzvārds/uzņēmuma nosaukums, adrese (iela, mājas/dzīvokļa numurs, pasta indekss, pilsēta, valsts), e-pasta adrese, kontakttālrunis un dati par Pirkuma līgumu: Izstrādājums(-i), izstrādājuma(-u) daudzums, izstrādājuma(-u) piegādes vieta un veids, maksājuma veids. Ja Klienti nav patērētāji, ir jānorāda arī uzņēmuma nosaukums un nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs.
-
Pasūtījuma veidlapas elektroniskais pakalpojums tiek sniegts bez maksas, un tas tiek sniegts vienreizēji, un tā darbība tiek pārtraukta, kad ar tā starpniecību tiek veikts Pasūtījums vai kad Klients iepriekš pārtrauc veikt Pasūtījumu ar tā starpniecību.
-
-
Biļetens - izmantot biļetenu ir iespējams pēc tam, kad Interneta veikala tīmekļa vietnē redzamajā sadaļā "Biļetens" ir norādīta e-pasta adrese, uz kuru tiks nosūtīts nākamais biļetena numurs, un noklikšķināts uz lodziņa "Abonēt". Biļetenu iespējams abonēt arī, atzīmējot attiecīgo izvēles rūtiņu, veicot Pasūtījumu - veicot Pasūtījumu, Klients tiks abonēts uz Biļetenu.
-
Informatīvo biļetenu elektroniskais pakalpojums tiek sniegts bez maksas uz nenoteiktu laiku. Klientam ir iespēja jebkurā laikā, nenorādot iemeslu, atteikties no Biļetena saņemšanas (Biļetena atteikšanās), nosūtot attiecīgu pieprasījumu Pakalpojumu sniedzējam, jo īpaši pa e-pastu uz adresi: support@vortexvr.lv vai rakstiski uz adresi: Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varšava.
-
2.2. Tehniskās prasības, kas nepieciešamas darbam ar Pakalpojumu sniedzēja izmantoto IKT sistēmu: (1) dators, klēpjdators vai cita multivides ierīce ar piekļuvi internetam; (2) piekļuve elektroniskajam pastam; (3) tīmekļa pārlūkprogramma aktuālā versijā: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari vai Microsoft Edge; (4) ieteicamā minimālā ekrāna izšķirtspēja: 1024x768; (5) tīmekļa pārlūkprogrammā iespējotas sīkdatnes un Javascript.
2.3. Klientam ir pienākums izmantot Interneta veikalu saskaņā ar likumu un morāli, ievērojot Pakalpojumu sniedzēja un trešo personu personiskās tiesības, autortiesības un intelektuālo īpašumu. Klienta pienākums ir ievadīt datus atbilstoši faktiem. Klientam ir aizliegts sniegt nelikumīgu saturu.
2.4. Sūdzību procedūra attiecībā uz elektroniskajiem pakalpojumiem ir norādīta punktā. Noteikumu 6. punktā.
3. PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANAS NOSACĪJUMI
3.1. Pirkuma līguma noslēgšana starp Pircēju un Pārdevēju notiek pēc tam, kad Pircējs ir veicis Pasūtījumu, izmantojot Pasūtījuma veidlapu Interneta veikalā saskaņā ar punktu. Noteikumu un nosacījumu 2.1.2. punktu.
3.2. Interneta veikala tīmekļa vietnē norādītā Preces cena vai atlīdzība par Preci ir norādīta Polijas zlotos un ietver nodokļus. Par kopējo cenu vai atlīdzību, ieskaitot nodokļus, un, ja Produkta raksturs neļauj, saprātīgi novērtējot, iepriekš aprēķināt to apmēru, - par to, kādā veidā tie tiks aprēķināti, kā arī par piegādes izmaksām (ieskaitot maksu par transporta, piegādes vai pasta pakalpojumiem) un citām izmaksām, un, ja šo maksu apmēru nav iespējams noteikt, - par pienākumu tās samaksāt, Klients tiek informēts Interneta veikala lapās, tostarp Pasūtījuma iesniegšanas laikā un brīdī, kad Klients izsaka savu gribu uzņemties Pirkuma līguma saistības.
3.3. Pirkuma līguma noslēgšanas procedūra tiešsaistes veikalā, izmantojot pasūtījuma veidlapu
-
Pirkuma līguma noslēgšana starp Pircēju un Pārdevēju notiek pēc tam, kad Pircējs ir veicis Pasūtījumu Interneta veikalā saskaņā ar punktu. Noteikumu un nosacījumu 2.1.2. punktu.
-
Pēc Pasūtījuma iesniegšanas Pārdevējs nekavējoties apstiprina tā saņemšanu un vienlaikus pieņem Pasūtījumu izpildei. Pasūtījuma saņemšanas un tā pieņemšanas izpildei apstiprinājums tiek veikts, Pārdevējam nosūtot Pircējam uz Pasūtījuma iesniegšanas procesā Pircēja norādīto e-pasta adresi attiecīgu e-pasta vēstuli, kurā ietverti vismaz Pārdevēja paziņojumi par Pasūtījuma saņemšanu un tā pieņemšanu izpildei, kā arī apstiprinājums par Pirkuma līguma noslēgšanu. Pēc tam, kad Klients ir saņēmis iepriekš minēto e-pasta ziņojumu, Pirkuma līgums starp Klientu un Pārdevēju ir noslēgts.
3.4. Noslēgtā Pirkuma līguma saturs tiek fiksēts, nodrošināts un darīts pieejams Klientam, (1) padarot šos Noteikumus un nosacījumus pieejamus Interneta veikala tīmekļa vietnē un (2) nosūtot Klientam e-pasta vēstuli, kas minēta 1. punktā. 3.3.2. punktā. Pirkuma līguma saturs tiek papildus reģistrēts un nodrošināts Pārdevēja interneta veikala IT sistēmā.
4. PRODUKTA APMAKSAS METODES UN TERMIŅI.
4.1. Pārdevējs nodrošina Pircējam šādus norēķinu veidus par Pirkuma līgumu:
- Apmaksa skaidrā naudā pie piegādes.
- Maksājums ar bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu.
- Elektroniskie maksājumi un maksājumi ar kredītkartēm, izmantojot PayPal.com un Klarna.com - iespējamie pašreizējie maksājumu veidi ir norādīti Interneta veikala tīmekļa vietnes informācijas sadaļā par maksājumu veidiem un tīmekļa vietnēs https://www.paypal.com un https://www.klarna.com/pay-now.
- Elektronisko maksājumu un maksājumu karšu darījumu norēķini tiek veikti pēc Klienta izvēles, izmantojot PayPal.com vai Klarna.com. Elektronisko maksājumu un maksājumu karšu apstrādi veic:
- PayPal.com - uzņēmums PayPal (Europe) S.a r.l. & Cie, S.C.A., 5th floor 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg.
- Klarna.com -Klarna Bank AB (Klarna Bank AB (publ), juridiskā adrese Sveavägen 46, 111 34 Stokholma, reģistrēta Zviedrijas Uzņēmumu reģistrā ar numuru 556737-0431).
- Vipps elektroniskie maksājumi, Mobile Pay, Google Pay, Apple Pay.
- Maksājumi pa daļām - maksājums tiek veikts pilnībā vai daļēji, izmantojot līdzekļus no ____ aizdevuma.
- Elektronisko maksājumu un maksājumu karšu darījumu norēķini tiek veikti pēc Klienta izvēles, izmantojot PayPal.com vai Klarna.com. Elektronisko maksājumu un maksājumu karšu apstrādi veic:
4.2. Pārdevējs nenodrošina skaidras naudas norēķinus, veicot personīgo saņemšanu - ja Klients izvēlas personīgo saņemšanu kā piegādes veidu, viņam/viņai jāizmanto interneta veikalā pieejamie maksāšanas veidi.
4.3. Maksājuma termiņš:
-
Ja Klients izvēlas veikt maksājumu ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti, Klientam ir pienākums veikt maksājumu 7 kalendāro dienu laikā pēc Pirkuma līguma noslēgšanas.
-
Ja Klients izvēlas samaksu veikt skaidrā naudā, Klientam ir pienākums veikt maksājumu piegādes brīdī.
- Ja Klients izvēlas maksāt pa daļām, Klientam ir pienākums veikt maksājumus izvēlētajam aizdevējam saskaņā ar noteikto atmaksas grafiku.
5. PRODUKTA PIEGĀDES UN SAVĀKŠANAS IZMAKSAS, VEIDU UN LAIKU.
5.1. Preces piegāde Klientam ir par maksu, ja vien Pārdošanas līgumā nav noteikts citādi. Produkta piegādes izmaksas (tostarp transporta, piegādes un pasta izdevumi) Klientam tiek norādītas Interneta veikala tīmekļa vietnēs informācijas cilnē par piegādes izmaksām un Pasūtījuma iesniegšanas laikā, tostarp brīdī, kad Klients izsaka savu gribu uzņemties saistības saskaņā ar Pārdošanas līgumu.
5.2. Personīga Preces saņemšana Klientam ir bez maksas.
5.3. Pārdevējs nodrošina Klientam šādus Preces piegādes vai saņemšanas veidus:
- DHL® Parcel E-commerce (2 dienos)
- Latvijas Pasts - Kurjeru piegāde (2 dienos)
- Venipak - Kurjeru piegāde (2 dienos)
- Venipak - Paštomāts (2 dienos)
- Venipak Pickup - Savākšanas punkts (2 dienos)
5.4. Preces piegādes termiņš Klientam ir līdz 10 darba dienām, ja vien Preces aprakstā vai Pasūtīšanas procesa laikā nav norādīts īsāks termiņš. Ja Produktiem ir dažādi piegādes termiņi, par piegādes termiņu tiek uzskatīts garākais norādītais termiņš, kas tomēr nepārsniedz 10 darba dienas. Produkta piegādes termiņa sākums Klientam tiek aprēķināts šādi:
-
Ja Pircējs izvēlas maksāt ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti - no dienas, kad tiek kreditēts Pārdevēja bankas konts vai norēķinu konts.
-
Ja Klients izvēlas samaksu veikt skaidrā naudā - no Pirkuma līguma noslēgšanas dienas.
-
Ja Pircējs izvēlas maksājumu pa daļām - no dienas, kad kreditors ir paziņojis Pārdevējam par kredītlīguma noslēgšanu ar Pircēju, bet ne vēlāk kā no dienas, kad Pārdevēja bankas kontā ieskaitīti Pircējam piešķirtā kredīta līdzekļi.
5.5. Termiņš, līdz kuram Produkts ir gatavs saņemšanai Klientam - ja Klients izvēlas saņemt Produktu personīgi, Produktam jābūt gatavam saņemšanai Klientam 1 darba dienas laikā, ja vien Produkta aprakstā vai Pasūtīšanas procesa laikā nav norādīts īsāks termiņš. Gadījumā, ja Produktiem ir dažādi gatavības saņemšanai datumi, par gatavības saņemšanai datumu tiek uzskatīts garākais norādītais datums, kas tomēr nedrīkst pārsniegt 1 darba dienu. Pārdevējs papildus informēs Pircēju par Preces gatavību saņemšanai. Termiņa sākums, no kura Klientam Produkts ir jāsagatavo savākšanai, tiek aprēķināts šādi:
-
Ja Pircējs izvēlas maksāt ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai maksājumu karti - no dienas, kad tiek kreditēts Pārdevēja bankas konts vai norēķinu konts.
-
Ja Pircējs izvēlas maksājumu pa daļām - no dienas, kad kreditors ir paziņojis Pārdevējam par kredītlīguma noslēgšanu ar Pircēju, bet ne vēlāk kā no dienas, kad Pārdevēja bankas kontā ieskaitīti Pircējam piešķirtā kredīta līdzekļi.
6. SŪDZĪBU IZSKATĪŠANAS PROCEDŪRA
6.1. Šajā Noteikumu un nosacījumu 6. sadaļā ir izklāstīta sūdzību izskatīšanas kārtība, kas ir kopīga visām Pārdevējam iesniegtajām sūdzībām, jo īpaši sūdzībām par Produktiem, Pārdošanas līgumiem, Elektroniskajiem pakalpojumiem un citām sūdzībām, kas saistītas ar Pārdevēja vai Interneta veikala darbību.
6.2. Sūdzību var iesniegt, piemēram:
-
elektroniski pa e-pastu: support@vortexvr.lv.
6.3. Sūdzības ietvaros nosūtīt vai nosūtīt atpakaļ izstrādājumu var norādītajā adresē: Pulko g. 96 (LP Express DEPO) 62133 Alytus.
6.4. Sūdzības aprakstā ieteicams norādīt: (1) informāciju un apstākļus par sūdzības priekšmetu, jo īpaši pārkāpuma vai neatbilstības līgumam raksturu un datumu; (2) prasību par to, kā panākt atbilstību līgumam, vai paziņojumu par cenas samazinājumu vai atteikšanos no līguma, vai citu prasību; un (3) sūdzības iesniedzēja kontaktinformāciju - tas atvieglos un paātrinās sūdzības izskatīšanu. Iepriekšējā teikumā minētās prasības ir tikai ieteikuma formā un neietekmē to sūdzību efektivitāti, kas iesniegtas bez ieteicamā sūdzības apraksta.
6.5. Ja sūdzības izskatīšanas laikā mainās sūdzības iesniedzēja sniegtā kontaktinformācija, sūdzības iesniedzēja pienākums ir paziņot par to pārdevējam.
6.6. Sūdzības iesniedzējs var pievienot pierādījumus (piemēram, fotogrāfijas, dokumentus vai produktu), kas saistīti ar sūdzības priekšmetu. Pārdevējs var arī lūgt sūdzības iesniedzēju sniegt papildu informāciju vai nosūtīt pierādījumus (piemēram, fotogrāfijas), ja tas Pārdevējam atvieglos un paātrinās sūdzības izskatīšanu.
6.7. Pārdevējs atbild uz sūdzību nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā pēc tās saņemšanas.
6.8. Pārdevēja likumā noteiktās atbildības pamats un apjoms ir noteikts vispārēji piemērojamos tiesību aktos, jo īpaši Civillikumā, Patērētāju tiesību likumā un 2002. gada 18. jūlija Likumā par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (2002. gada 18. jūlija Likumu vēstnesis Nr. 144, 1204. punkts ar grozījumiem). Turpmāk ir norādīta papildu informācija par Pārdevēja atbildību par Preces atbilstību Pirkuma līgumam, kā to paredz tiesību akti:
-
Gadījumā, ja tiek iesniegta sūdzība par Preci - kustamu lietu -, ko Pircējs iegādājies, pamatojoties uz Pirkuma līgumu, kas noslēgts ar Pārdevēju līdz 2022. gada 31. decembrim, ir piemērojami Civillikuma noteikumi redakcijā, kas ir spēkā līdz 2022. gada 31. decembrim, jo īpaši Civillikuma 556.-576. pants. Šie noteikumi jo īpaši nosaka Pārdevēja atbildības pamatu un apjomu pret Pircēju, ja pārdotajai Precei ir fizisks vai juridisks defekts (garantija). Saskaņā ar Civilkodeksa 558. panta 1. punktu Pārdevēja garantijas atbildība par saskaņā ar iepriekšējo teikumu iegādātu Produktu pret Pircēju, kurš nav patērētājs, ir izslēgta.
-
Gadījumā, ja tiek iesniegta sūdzība par Preci - kustamu lietu (tostarp kustamu lietu ar digitāliem elementiem), izņemot kustamu lietu, kas kalpo tikai kā digitālā satura nesējs, - kuru Pircējs iegādājies, pamatojoties uz Pirkuma līgumu, kas noslēgts ar Pārdevēju no gada 1. janvāra, tiek piemēroti Patērētāju tiesību likuma noteikumi redakcijā, kas ir spēkā no 2023. gada 1. janvāra, jo īpaši Patērētāju tiesību likuma 43.a - 43.g pants. Šie noteikumi jo īpaši nosaka Pārdevēja atbildības pamatu un apjomu attiecībā pret patērētāju, ja Produkts neatbilst Pirkuma līgumam.
6.9. Papildus likumā noteiktajai atbildībai Produktam var tikt sniegta garantija - tā ir līgumiska (papildu) atbildība, un to var izmantot, ja uz konkrēto Produktu attiecas garantija. Garantiju var sniegt subjekts, kas nav Pārdevējs (piemēram, ražotājs vai izplatītājs). Sīki garantijas atbildības noteikumi un nosacījumi, tostarp informācija par subjektu, kas atbildīgs par garantijas īstenošanu, un subjektu, kas ir tiesīgs to izmantot, ir pieejami garantijas aprakstā, piemēram, garantijas kartē vai citā vietā, kas attiecas uz garantijas piešķiršanu. Pārdevējs norāda, ka Preces neatbilstības līgumam gadījumā Pircējam ir tiesības uz tiesiskās aizsardzības līdzekļiem no Pārdevēja puses un uz Pārdevēja rēķina un ka garantija neietekmē šos līdzekļus.
6.10. Noteikumu 6.8.2. punkta noteikumi par patērētāju attiecas arī uz Klientu, kas ir fiziska persona, kura slēdz līgumu, kas tieši saistīts ar tās saimniecisko darbību, ja no šāda līguma satura izriet, ka tas nav profesionāla rakstura līgums, kas šādai personai nav profesionāla rakstura, kas izriet jo īpaši no tās saimnieciskās darbības priekšmeta, kas ir pieejams, pamatojoties uz Centrālā reģistra un informācijas par saimniecisko darbību noteikumiem.
7. ĀRPUSTIESAS SŪDZĪBU UN PĀRSŪDZĪBAS PROCEDŪRAS UN NOTEIKUMI PAR PIEKĻUVI ŠĪM PROCEDŪRĀM.
7.1. Ārpustiesas strīdu risināšanas metodes ir šādas: 1) ļauj tuvināt pušu pozīcijas, piemēram, izmantojot mediāciju; 2) ierosina strīda risinājumu, piemēram, izmantojot samierināšanu; un 3) atrisina strīdu un uzspiež pusēm risinājumu, piemēram, izmantojot šķīrējtiesu (samierināšanas tiesu). Sīkāka informācija par iespēju Klientam, kurš ir patērētājs, izmantot ārpustiesas sūdzību izskatīšanas un prasību celšanas veidus, šo procedūru pieejamības noteikumi un draudzīga strīdu izšķiršanas struktūru meklētājs ir pieejams Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja tīmekļa vietnē pēc adreses: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
7.2. Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja priekšsēdētājs ir kontaktpunkts, kura uzdevums cita starpā ir sniegt patērētājiem informāciju par patērētāju strīdu ārpustiesas izšķiršanu. Patērētāji var sazināties ar šo punktu: (1) pa tālruni, zvanot pa tālruni 22 55 60 332 vai 22 55 60 333; (2) pa e-pastu, nosūtot ziņojumu uz adresi: kontakt.adr@uokik.gov.pl, vai (3) rakstiski vai personīgi - Biroja galvenajā mītnē Varšavā, Plac Powstańców Warszawy 1 (00-030).
7.3. Patērētājam ir pieejami šādi ārpustiesas sūdzību un pārsūdzības procedūru piemēri: (1) iesniegums par strīda izšķiršanu pastāvīgā izlīguma patērētāju tiesā; (2) iesniegums par ārpustiesas strīda izšķiršanu provinces komercinspekcijas inspektoram; vai (3) rajona (pašvaldības) patērētāju ombuda vai sabiedriskās organizācijas, kuras statūtos noteiktie uzdevumi ietver patērētāju aizsardzību (piemēram, Patērētāju federācija, Polijas Patērētāju asociācija), palīdzība. Konsultācijas, cita starpā, tiek sniegtas pa e-pastu porady@dlakonsumentow.pl un pa patērētāju uzticības tālruni 801 440 220 (uzticības tālrunis darbojas darba dienās no plkst. 8.00 līdz 18.00, maksa par zvanu saskaņā ar operatora tarifu).
7.4. Platforma patērētāju un tirgotāju strīdu izšķiršanai tiešsaistē ES līmenī (ODR platforma) ir pieejama tīmekļa vietnē http://ec.europa.eu/odr. ODR platforma ir interaktīva un daudzvalodu tīmekļa vietne ar vienas pieturas aģentūru patērētājiem un tirgotājiem, kas meklē ārpustiesas risinājumu strīdam par līgumsaistībām, kuras izriet no tiešsaistes pārdošanas vai pakalpojumu līguma (vairāk informācijas skatīt pašas platformas tīmekļa vietnē vai Konkurences un patērētāju tiesību aizsardzības biroja tīmekļa vietnes adresi: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).
8. ATTEIKUMA TIESĪBAS
8.1. Patērētājs, kas noslēdzis distances līgumu, 14 kalendāro dienu laikā var atteikties no līguma, nenorādot iemeslu un neradot izmaksas, izņemot izmaksas, kas norādītas šā punkta 1. apakšpunktā. Noteikumu 8.8. punktā. Paziņojuma nosūtīšana pirms termiņa ir pietiekama, lai to ievērotu. Atteikuma deklarāciju var iesniegt, piemēram:
-
elektroniski pa e-pastu: support@vortexvr.lv.
8.2. Atteikuma veidlapas paraugs ir iekļauts Patērētāju tiesību likuma 2. pielikumā, un tas ir papildus pieejams punktā. Noteikumu 13. punktā. Patērētājs var izmantot veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti.
8.3. Tiek sākts atsaukšanas termiņš:
-
attiecībā uz līgumu, kura izpildē Pārdevējs piegādā Preci, uzņemoties pienākumu nodot īpašumtiesības (piemēram, Pirkuma līgums), - no brīža, kad Preci savā īpašumā pārņem patērētājs vai viņa norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, un līguma gadījumā, kas: (1) ietver vairākus Produktus, kas tiek piegādāti atsevišķi, partijās vai pa daļām - no pēdējā Produkta, partijas vai daļas pārņemšanas valdījumā, vai (2) ietver regulāru Produktu piegādi uz noteiktu laiku - no pirmā Produkta pārņemšanas valdījumā;
-
attiecībā uz citiem līgumiem - no līguma noslēgšanas dienas.
8.4. Distances līguma atcelšanas gadījumā līgumu uzskata par neslēgtu.
8.5. Pārdevējam ir pienākums nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad saņemts patērētāja paziņojums par atteikumu no līguma, atmaksāt patērētājam visus patērētāja veiktos maksājumus, tostarp Preces piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās patērētāja izvēlētā piegādes veida dēļ, kas nav lētākais parastais piegādes veids, kurš pieejams Interneta veikalā). Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot to pašu patērētāja izmantoto maksāšanas veidu, ja vien patērētājs nav skaidri piekritis citam atmaksas veidam, kas patērētājam nerada nekādas izmaksas. Ja Pārdevējs nav piedāvājis pats saņemt preci no patērētāja, Pārdevējs var aizturēt no patērētāja saņemtā maksājuma atmaksu līdz brīdim, kad tas ir saņēmis preci atpakaļ vai patērētājs ir iesniedzis atgriešanas apliecinājumu, atkarībā no tā, kurš notikums iestājas pirmais.
8.6. Patērētāja pienākums ir nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no atteikuma dienas, atgriezt Preci Pārdevējam vai nodot to Pārdevēja pilnvarotai personai, lai tā to saņemtu, ja vien Pārdevējs nav piedāvājis Preci saņemt pats. Lai ievērotu termiņu, ir pietiekami nosūtīt atpakaļ Produktu pirms tā derīguma termiņa beigām. Patērētājs var atgriezt Preci uz adresi: Pulko g. 96 (LP Express DEPO) 62133 Alytus.
8.7. Patērētājs ir atbildīgs par jebkādu Produkta vērtības samazināšanos, kas radusies Produkta lietošanas rezultātā, pārsniedzot to, kas ir nepieciešams, lai noteiktu Produkta būtību, īpašības un darbību.
8.8. Iespējamās izmaksas, kas saistītas ar patērētāja atteikumu no līguma, kas patērētājam ir jāsedz:
-
Ja patērētājs ir izvēlējies citu Preces piegādes veidu, kas nav lētākais no parastajiem piegādes veidiem, kas pieejami Interneta veikalā, Pārdevējam nav pienākuma atlīdzināt patērētājam jebkādas papildu izmaksas, kas patērētājam radušās.
-
Patērētājs sedz tiešās izmaksas, kas saistītas ar Preces atgriešanu.
-
Ja Produkts ir pakalpojums, kura izpilde pēc patērētāja skaidra pieprasījuma ir sākta pirms atteikuma termiņa beigām, patērētājam, kurš izmanto savas atteikuma tiesības pēc šāda pieprasījuma, ir pienākums samaksāt par izpildi, kas veikta līdz atteikumam no līguma. Samaksājamo summu aprēķina proporcionāli sniegtajam pakalpojumam, ņemot vērā līgumā noteikto cenu vai atlīdzību. Ja cena vai atlīdzība ir pārmērīgi augsta, šīs summas aprēķināšanas pamats ir sniegto pakalpojumu tirgus vērtība.
8.9. Patērētāja tiesības atteikties no distances līguma neattiecas uz līgumiem:
-
(1) par tādu pakalpojumu sniegšanu, par kuriem patērētājam ir pienākums samaksāt cenu, ja Pārdevējs ir pilnībā izpildījis pakalpojumu ar patērētāja skaidru un iepriekšēju piekrišanu, kuru Pārdevējs pirms pakalpojuma sniegšanas ir informējis par to, ka pēc tam, kad Pārdevējs būs izpildījis pakalpojumu, viņš zaudēs atteikuma tiesības, un ir to atzinis; (2) kurā cena vai atlīdzība ir atkarīga no svārstībām finanšu tirgū, kuras pārdevējs nevar ietekmēt un kuras var notikt pirms līguma atteikuma termiņa beigām; (3) kurā pakalpojuma priekšmets ir ražojums, kas nav rūpnieciski ražots, izgatavots pēc patērētāja specifikācijām vai kalpo patērētāja individualizēto vajadzību apmierināšanai; (4) ja izpildes priekšmets ir produkts, kas ātri bojājas vai kam ir īss derīguma termiņš; (5) ja izpildes priekšmets ir produkts, kas piegādāts aizzīmogotā iepakojumā, kuru pēc atvēršanas nevar atdot atpakaļ veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes; (6) kuros izpildes priekšmets ir Produkti, kas pēc piegādes to rakstura dēļ ir neatdalāmi apvienoti ar citām lietām; (7) kuros izpildes priekšmets ir alkoholiskie dzērieni, par kuru cenu ir panākta vienošanās, noslēdzot Pirkuma līgumu, kuru piegāde var notikt tikai pēc 30 dienām un kuru vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras Pārdevējs nevar ietekmēt; (8) kuros patērētājs skaidri pieprasījis, lai Pārdevējs ierodas pie viņa, lai veiktu steidzamu remontu vai apkopi; ja Pārdevējs sniedz papildu pakalpojumus, kas nav patērētāja pieprasītie, vai piegādā Produktus, kas nav remonta vai apkopes veikšanai nepieciešamās rezerves daļas, patērētājam ir tiesības atteikties no līguma attiecībā uz papildu pakalpojumiem vai Produktiem; (9) ja izpildījuma priekšmets ir skaņas vai vizuāls ieraksts vai datora programmatūra, kas piegādāta aizzīmogotā iepakojumā, ja iepakojums pēc piegādes ir atvērts; (10) par laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādi, izņemot abonēšanas līgumu; (11) kas noslēgts, izmantojot publisku izsoli; (12) par izmitināšanu, kas nav paredzēta dzīvošanai, preču pārvadāšanu, automobiļu nomu, ēdināšanu, pakalpojumiem, kas saistīti ar atpūtu, izklaidi, sportu vai kultūras pasākumiem, ja līgumā ir norādīts pakalpojuma sniegšanas datums vai periods; (13) par digitālā satura piegādi, kas nav sniegts materiālā datu nesējā un par kuru patērētājam ir pienākums maksāt cenu, ja pārdevējs ir uzsācis izpildi ar patērētāja skaidru un iepriekšēju piekrišanu, kuru pārdevējs pirms pakalpojuma sniegšanas ir informējis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības pēc tam, kad pārdevējs būs izpildījis pakalpojumu un to apstiprinājis, un pārdevējs ir sniedzis patērētājam apstiprinājumu, kas minēts šā panta 1. punktā. Patērētāju tiesību likuma 15. panta 1. un 2. punktā vai 21. panta 1. punktā; (14) par tādu pakalpojumu sniegšanu, par kuriem patērētājam ir pienākums samaksāt cenu, ja patērētājs ir nepārprotami pieprasījis, lai Pārdevējs ierodas pie patērētāja mājās remonta veikšanai, un pakalpojums jau ir pilnībā izpildīts ar patērētāja nepārprotamu un iepriekšēju piekrišanu.
8.10. Šajā Noteikumu 8. sadaļā ietvertie noteikumi par patērētāju ir piemērojami no 2021. gada 1. janvāra un līgumiem, kas noslēgti no minētās dienas, arī attiecībā uz Klientu vai Pasūtītāju, kas ir fiziska persona, kura slēdz līgumu, kas ir tieši saistīts ar tās saimniecisko darbību, ja no šī līguma satura izriet, ka tas šai personai nav profesionāla rakstura līgums, kas izriet jo īpaši no tās saimnieciskās darbības priekšmeta, kas ir pieejams, pamatojoties uz Centrālā reģistra un informācijas par saimniecisko darbību noteikumiem.
9. NOTEIKUMI PAR TIRGOTĀJIEM
9.1. Šis Noteikumu un nosacījumu 9. punkts un visi tajā ietvertie noteikumi ir adresēti un tādējādi saistoši tikai Klientam vai Pakalpojuma saņēmējam, kas nav patērētājs. Turklāt no 2021. gada 1. janvāra un attiecībā uz līgumiem, kas noslēgti, sākot ar minēto datumu, šis Noteikumu 9. punkts un visi tajā ietvertie noteikumi nav adresēti un tādējādi nav saistoši Klientam vai Pakalpojumu saņēmējam, kas ir fiziska persona, kura slēdz līgumu, kas ir tieši saistīts ar tās saimniecisko darbību, ja no šā līguma satura izriet, ka tas šai personai nav profesionāla rakstura līgums, kas izriet jo īpaši no tās saimnieciskās darbības priekšmeta, kas darīts pieejams, pamatojoties uz Centrālā reģistra un informācijas par saimniecisko darbību noteikumiem, ja vien attiecībā uz šādām personām šajā Noteikumu 9. punktā ietverto noteikumu piemērošana nav aizliegta.
9.2. Pārdevējam ir tiesības atkāpties no Pārdošanas līguma 14 kalendāro dienu laikā no tā noslēgšanas dienas. Šajā gadījumā atkāpšanās no Pārdošanas līguma var notikt, nenorādot iemeslu, un tā nerada Pircējam nekādas pretenzijas pret Pārdevēju.
9.3. Pārdevēja atbildība saskaņā ar garantiju par Produktu vai par Produkta neatbilstību Pārdošanas līgumam ir izslēgta.
9.4. Pārdevējs atbildēs uz sūdzību 30 kalendāro dienu laikā pēc tās saņemšanas.
9.5. Pārdevējam ir tiesības ierobežot pieejamos maksāšanas veidus, tostarp pieprasīt priekšapmaksu pilnībā vai daļēji, neatkarīgi no Pircēja izvēlētā maksāšanas veida un Pirkuma līguma noslēgšanas fakta.
9.6. Pakalpojumu sniedzējs var izbeigt līgumu par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu ar tūlītēju spēkā stāšanos un nenorādot iemeslus, nosūtot Pakalpojumu saņēmējam attiecīgu paziņojumu.
9.7. Pakalpojumu sniedzēja/pārdevēja atbildība pret Klientu/Klientu neatkarīgi no tās juridiskā pamata ir ierobežota - gan vienas prasības ietvaros, gan attiecībā uz visām prasībām kopā - līdz samaksātās cenas un piegādes izmaksu summai saskaņā ar Pirkuma līgumu, bet ne vairāk kā tūkstoš zlotiem. Iepriekšējā teikumā minētais summas ierobežojums attiecas uz visām Klienta/Klienta prasībām pret Pakalpojumu sniedzēju/Pārdevēju, tostarp arī tad, ja nav noslēgts Pārdošanas līgums vai tas nav saistīts ar Pārdošanas līgumu. Pakalpojumu sniedzējs/pārdevējs ir atbildīgs pret Pakalpojumu saņēmēju/Klientu tikai par tipiskiem zaudējumiem, kas bija paredzami līguma noslēgšanas brīdī, un nav atbildīgs par negūto peļņu. Pārdevējs nav atbildīgs arī par sūtījuma pārvadāšanas aizkavēšanos.
9.8. Jebkādi strīdi, kas rodas starp Pārdevēju/pakalpojuma sniedzēju un Klientu/pakalpojuma sniedzēju, tiek iesniegti tiesā, kuras jurisdikcijā atrodas Pārdevēja/pakalpojuma sniedzēja atrašanās vieta.
10. PRODUKTU ATSAUKSMES
10.1. Pārdevējs ļauj saviem Klientiem sniegt un piekļūt viedokļiem par Produktiem un Interneta veikalu saskaņā ar šajā Noteikumu un nosacījumu sadaļā norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem.
10.2. Klientam ir iespēja izteikt viedokli par kādu Produktu vai Interneta veikalu, izmantojot atsauksmju veidlapu. Šī veidlapa var būt pieejama tieši Interneta veikala tīmekļa vietnē (tostarp izmantojot ārēju logrīku) vai arī to var darīt pieejamu, izmantojot individuālu saiti, ko Klients saņem pēc pirkuma veikšanas uz Klienta norādīto e-pasta adresi. Pievienojot viedokli, Klients var pievienot arī grafisku vērtējumu vai Preces attēlu - ja šāda iespēja ir pieejama viedokļa veidlapā.
10.3. Atzinumu par Produktu var sniegt tikai par tiem Produktiem, kas faktiski iegādāti Pārdevēja interneta veikalā, un tikai par to Klientu, kurš iegādājies pārbaudāmo Produktu. Ir aizliegts slēgt fiktīvus vai fiktīvus Pārdošanas līgumus, lai sniegtu atzinumu par Produktu. Atzinumu par Interneta veikalu var sniegt persona, kas ir Interneta veikala Klients.
10.4. Klientu viedokļu pievienošanu nedrīkst izmantot nelikumīgām darbībām, jo īpaši darbībām, kas ir negodīgas konkurences akts, vai darbībām, kas pārkāpj Pārdevēja vai trešo personu personiskās tiesības, intelektuālā īpašuma tiesības vai citas tiesības. Pievienojot viedokli, Klientam ir pienākums rīkoties saskaņā ar likumu, šiem Noteikumiem un nosacījumiem un labiem tikumiem.
10.5. Viedokļi var būt pieejami tieši Interneta veikala tīmekļa vietnē (piemēram, pie konkrētā Produkta) vai ārējā viedokļu vākšanas pakalpojumā, ar kuru sadarbojas Pārdevējs un ar kuru tas ir saistīts Interneta veikala tīmekļa vietnē (tostarp izmantojot ārēju logrīku, kas izvietots Interneta veikala tīmekļa vietnē).
10.6. Pārdevējs nodrošina, ka publicētās atsauksmes par Produktiem sniedz tā Klienti, kuri ir iegādājušies attiecīgo Produktu. Šim nolūkam Pārdevējs veic šādus pasākumus, lai pārbaudītu, vai atsauksmes ir no tā Klientiem:
-
Lai publicētu atzinumu, kas sniegts, izmantojot veidlapu, kura pieejama tieši interneta veikala tīmekļa vietnē, ir nepieciešama iepriekšēja Pakalpojumu sniedzēja pārbaude. Verifikācija ietver atzinuma atbilstības šiem Noteikumiem un nosacījumiem pārbaudi, jo īpaši pārbaudot, vai persona, kas sniedz atzinumu, ir Interneta veikala klients - šajā gadījumā Pārdevējs pārbauda, vai persona ir veikusi pirkumu Interneta veikalā, un atzinuma par Produktu gadījumā Pārdevējs papildus pārbauda, vai persona ir iegādājusies recenzēto Produktu. Pārbaude notiek bez nepamatotas kavēšanās.
-
Pārdevējs nosūta saviem Klientiem (tostarp izmantojot ārējo atsauksmju pakalpojumu, ar kuru tas sadarbojas) individuālu saiti uz e-pasta adresi, ko Klients norādījis pirkuma brīdī, - šādā veidā piekļuve atsauksmju veidlapai tiek piešķirta tikai tam Klientam, kurš iegādājies preci no Interneta veikala.
-
Gadījumā, ja Pārdevējam rodas šaubas vai citi Klienti vai trešās personas izsaka Pārdevējam iebildumus par to, vai konkrētais viedoklis ir saņemts no Klienta vai vai arī konkrētais Klients ir iegādājies konkrēto Produktu, Pārdevējs patur tiesības sazināties ar viedokļa autoru, lai noskaidrotu un apstiprinātu, ka viņš patiešām ir Interneta veikala Klients vai ir iegādājies apskatīto Produktu.
10.7. Jebkādas piezīmes, pārsūdzības pret atzinuma pārbaudi vai iebildumus par to, vai attiecīgais atzinums ir saņemts no Klienta vai vai attiecīgais Klients ir iegādājies konkrēto Produktu, var iesniegt analoģiski Noteikumu un nosacījumu 6. sadaļā norādītajai sūdzību procedūrai.
10.8. Pārdevējs nedrīkst publicēt vai likt citai personai publicēt nepatiesus Klientu viedokļus vai ieteikumus un nedrīkst izkropļot Klientu viedokļus vai ieteikumus, lai reklamētu savus Produktus. Pārdevējs sniedz gan pozitīvas, gan negatīvas atsauksmes. Pārdevējs nesniedz sponsorētas atsauksmes.
11. ELEKTRISKO UN ELEKTRONISKO IEKĀRTU ATKRITUMU APSTRĀDE
11.1. Šī noteikumu 11. sadaļa un visi tajā ietvertie noteikumi ir paredzēti, lai izpildītu iekārtu izplatītāju informēšanas pienākumus 2015. gada 11. septembra Elektroiekārtu un elektronisko iekārtu atkritumu likuma 4. panta 2. punkta izpratnē (2015. gada 11. septembra likuma "Par elektrisko un elektronisko iekārtu atkritumiem", Nr. 1688, ar grozījumiem).
11.2. Elektrisko un elektronisko iekārtu atkritumus (marķētus ar dalītās vākšanas simbolu) ir aizliegts novietot kopā ar citiem atkritumiem. Atkritumu īpašniekam no mājsaimniecībām ir pienākums nodot tās iekārtu atkritumu savācējam vai uzņēmumam, kas ir pilnvarots savākt iekārtu atkritumus.
11.3. Pārdevēja pienākums ir bez maksas pieņemt atpakaļ no mājsaimniecībām izlietotās iekārtas savās tirdzniecības vietās, ja izlietotās iekārtas ir tāda paša veida un ir pildījušas tādas pašas funkcijas kā pārdotās iekārtas.
11.4. Piegādājot Pircējam sadzīves tehniku, Pārdevējam ir pienākums bez maksas saņemt lietoto sadzīves tehniku tās piegādes vietā, ja lietotajai tehnikai ir tāds pats tips un tā veic tādas pašas funkcijas kā piegādātā tehnika. Par vēlmi nodot Pārdevējam lietotu sadzīves tehniku iepriekš minētajā gadījumā var paziņot piezīmēs Pārdevējam Pasūtījuma iesniegšanas procesā un elektroniski pa e-pastu: support@vortexvr.lv uzreiz pēc tam, kad Pircējs iesniedzis Pasūtījumu.
11.5. Klientam, nepērkot jaunu aprīkojumu, ir iespēja nodot lietotu sadzīves tehniku, kuras ārējie izmēri nepārsniedz 25 cm, jebkurā veikalā, kura tirdzniecības platība ir vismaz 400 m2, kas paredzēta sadzīves tehnikas pārdošanai.
11.6. Pārdevējs var atteikties pieņemt:
-
iekārtas atkritumi, kas to piesārņojuma dēļ apdraud to personu veselību vai dzīvību, kuras saņem iekārtas atkritumus; un
-
nekomplektētas nolietotas iekārtas un nolietotu iekārtu daļas, kuru savākšana ir aizliegta saskaņā ar 2015. gada 11. septembra Elektroiekārtu un elektronisko iekārtu atkritumu likuma 35. panta 1. punktu (2015. gada likumu vēstnesis, 1688. punkts, ar grozījumiem).
11.7. Iepriekšminētajos gadījumos klients var nodot nolietoto iekārtu atbilstošā atkritumu savākšanas punktā vai apstrādes iekārtas operatoram.
11.8. Atkritumu iekārtu savākšanas punktu piemēri Varšavas pilsētā:
-
Selektīvās atkritumu savākšanas punkts (PSZOK), Pļitova iela 1, 03-046 Varšava (Białołęka).
-
Selektīvās atkritumu savākšanas punkts (PSZOK), Zawodzie iela 1, 02-981 Varšava (Mokotow).
11.9. Informācija par visiem atkritumu apsaimniekošanas iekārtu savākšanas punktiem visā valstī ir pieejama, izmantojot meklētājprogrammu Uzņēmumu valsts reģistrā - BDO tīmekļa vietnē: https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/Registry/Index?pageNumber=1&placeType=residenceOrBusinessAddress&t=1675268278907&tables=ActivityScope4Table2.
12. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
12.1. Līgumi, kas noslēgti, izmantojot Interneta veikalu, tiek noslēgti poļu valodā.
12.2. Reglamenta grozīšana:
-
Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības grozīt šos Noteikumus un nosacījumus svarīgu iemeslu dēļ, proti: izmaiņas tiesību aktos; izmaiņas maksājumu vai piegādes metodēs vai termiņos, kas ir pakļautas juridiskām vai normatīvām saistībām; izmaiņas sniegto Elektronisko pakalpojumu apjomā vai formā; jaunu Elektronisko pakalpojumu pievienošana; nepieciešamība novērst neparedzētus un nenovēršamus draudus, kas saistīti ar Interneta veikala, tostarp Elektronisko pakalpojumu un Pakalpojumu saņēmēju/Klientu aizsardzību pret krāpšanu, ļaunprātīgu programmatūru, surogātpastu, datu aizsardzības pārkāpumiem vai citiem kiberdrošības draudiem - tiktāl, ciktāl šīs izmaiņas ietekmē šo Noteikumu un nosacījumu īstenošanu.
- Paziņojumu par ierosinātajām izmaiņām nosūta vismaz 15 dienas pirms šo izmaiņu spēkā stāšanās dienas, ar nosacījumu, ka izmaiņas var veikt, neievērojot 15 dienu paziņošanas termiņu, ja Pakalpojumu sniedzējs: (1) uz to attiecas juridisks vai normatīvs pienākums, saskaņā ar kuru tam ir jāgroza Noteikumi un nosacījumi tādā veidā, ka tas nevar ievērot 15 dienu paziņošanas termiņu; vai (2) tam izņēmuma kārtā ir jāgroza Noteikumi un nosacījumi, lai novērstu neparedzētus un nenovēršamus draudus, kas saistīti ar Interneta veikala, tostarp Elektronisko pakalpojumu, un Pakalpojumu saņēmēju/Klientu aizsardzību pret krāpšanu, ļaunprātīgu programmatūru, surogātpastu, datu aizsardzības pārkāpumiem vai citiem kiberdrošības apdraudējumiem. Divos pēdējos iepriekšējos teikumā minētajos gadījumos izmaiņu ieviešana notiek nekavējoties, ja vien nav iespējams vai nepieciešams ilgāks ieviešanas periods, par ko katrā gadījumā paziņo Pakalpojumu sniedzējs.
- Ilgstoša rakstura līgumu gadījumā (piemēram, Elektroniskā pakalpojuma - Konta - sniegšana) Klientam ir tiesības izbeigt līgumu ar Pakalpojumu sniedzēju, pirms beidzies paziņošanas termiņš par ierosinātajām izmaiņām. Šāda līguma izbeigšana stājas spēkā 15 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas. Ilgstoša līguma gadījumā grozītie Noteikumi un nosacījumi ir saistoši Pakalpojumu saņēmējam, ja Pakalpojumu saņēmējs ir pienācīgi informēts par izmaiņām atbilstoši paziņošanas termiņam pirms to ieviešanas un šajā termiņā nav izbeidzis līgumu. Turklāt jebkurā laikā pēc paziņojuma par izmaiņām saņemšanas Pakalpojumu saņēmējs var piekrist veiktajām izmaiņām un tādējādi atteikties no paziņošanas termiņa turpināšanas. Gadījumā, ja tiek noslēgts cita veida līgums, nevis turpināms līgums, Noteikumu un nosacījumu grozījumi nekādā veidā neietekmēs tiesības, ko Pakalpojumu saņēmējs ieguvis pirms Noteikumu un nosacījumu grozījumu spēkā stāšanās dienas, jo īpaši Noteikumu un nosacījumu grozījumi neietekmēs jau iesniegtos vai iesniegtos Pasūtījumus un noslēgtos, izpildītos vai izpildītos Pārdošanas līgumus.
- Ja Noteikumu un nosacījumu izmaiņu rezultātā tiek ieviesti jauni maksājumi vai tiek palielināti pašreizējie maksājumi, patērētājam ir tiesības atteikties no līguma.
12.3. Jautājumus, uz kuriem neattiecas šie Noteikumi un nosacījumi, reglamentē vispārēji piemērojamie Polijas tiesību aktu noteikumi, jo īpaši: Civilkodekss; 2002. gada 18. jūlija Likums par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (2002. gada Likumu Vēstnesis Nr. 144, 1204. punkts ar grozījumiem); Likums par patērētāju tiesībām; un citi attiecīgie vispārēji piemērojamo tiesību aktu noteikumi.
12.4. Šie Noteikumi un nosacījumi neizslēdz noteikumus, kas ir spēkā valstī, kurā ir tā patērētāja pastāvīgā dzīvesvieta, kurš noslēdz līgumu ar Pakalpojumu sniedzēju/pārdevēju, un kurus nevar izslēgt ar līgumu. Pakalpojumu sniedzējs/pārdevējs šādā gadījumā garantē patērētājam aizsardzību, kas viņam/viņai tiek nodrošināta, pamatojoties uz noteikumiem, kurus nevar izslēgt ar līgumu.
13. ATTEIKUMA VEIDLAPAS PARAUGS
(PATĒRĒTĀJU TIESĪBU LIKUMA 2. PIELIKUMS)
Atteikuma veidlapas paraugs
(šī veidlapa jāaizpilda un jānosūta tikai tad, ja vēlaties atteikties no līguma)
- Adresāts:
Paxy – Vortex
Pulko g. 96 (LP Express DEPO) 62133 Alytus
www.vortexvr.lv
support@vortexvr.lv
- Ar šo es/mēs(*) paziņoju(*) par savu/monas atkāpšanos no līguma par šādu preču(*) pārdošanu no līguma par šādu preču(*) piegādi no līguma par šādu preču(*) piegādi no līguma par šādu preču(*)/līguma par šādu pakalpojumu(*) sniegšanu.
- Līguma noslēgšanas datums(*)/saņemšanas datums(*)
- Patērētāja(-u) nosaukums
- Patērētāja(-u) adrese
- Patērētāja(-u) paraksts (tikai tad, ja veidlapa tiek nosūtīta uz papīra)
- Datums
(*) Nevajadzīgo svītrot.